U-GROUND NIGHTS in Sf. Gheorghe

     Intotdeauna am crezut in faptul ca mai avem oameni cu cap si ambitiosi in judetul nostru, Covasna.

      
      Va invit sa cititi un articol foarte interesant, apoi sa incercam impreuna sa facem o schimbare. Doar daca suntem uniti putem reusi!

"După un weekend plin, eu şi cu Cip ne-am zis că nimic nu cade mai bine decât nişte Jager sec şi o discuţie „sănatoasă” de luni seară. Şi uite aşa, am dat o retrospectivă presărată bine cu nostalgia de rigoare cu privire la serile de muzică bună de altădată. Nu zic că acum nu ar fi, da’ mainstream-ul rămâne pe teritoriul lui (radio, TV, diverse) pe când o seară când şi când de underground (şi aici mă refer la muzica house, evident) lipseşte cu desăvârşire din oraş.
Iar noi suntem de părere ca asta ar trebui să se schimbe ? De ce ?
Pentru că ne dorim să se schimbe de ani de zile, dar nimeni nu a încercat din toate puterile să atingă schimbarea asta aşa cum ar fi trebuit, încât să fie constantă...şi considerabilă în acelaşi timp." ...


Citeste tot articolul aici !